img

משלוח חינם ברכישה מעל 299ש"ח בדואר רשוםן מתנה על כל רכישה מעל 399 ש"ח

מעלותיו של שמן הרבנסרה


מעלותיו של שמן הרבנסרה ! 


אם לא שמעתם על שמן הרבנסרה ? רצוי שתכירו אותו. אם אתם סובלים משיעול או כאבים בחזה עקב התקררות או אסטמה או ברונכיט וכו'....לארומתרפיה יש מה לומר בנושא גם בהקלה וגם בריפוי. 

אחד השמנים המעולים לטיפול בסטרידו ובאסטמה כרונית במבוגרים הוא שמן הרבנסרה – גדל במדגסקר ומזוקק מהענפים. הרבנסרה מרחיב את הסימפונות, מחזק את המערכת החיסונית, מכייח מעולה. ומתאים גם לילדים רצוי מגיל 5. תכונותיו: אנטי דלקתי, מחטא, אנטימיקרוביאלי, ואנטיויראלי. עוזר בהקלה בגודש ובעיות נשימה, אסטמה, סינוסיטיס וברונכיט. 


אופן השימוש: 

כשמתחילים צפצופים, לטפטף על דש הבגד ולהריח, אם לא מספיק, אפשר לבלוע טיפה 1 שלוש פעמים ביום. בהתקף סטרידו מותר לשים רבנסרה נקייה על כפות הידיים ולמרוח במקביל על החזה ועל הגב וזה קוטע את ההתקף. בהצטננות – למרוח על פינות האף, מבחוץ. 

לשיעול טורדני – לדלל 10 טיפות רבנסרה ב-30 מ"ל שמן צמחי כלשהו. למרוח על בית החזה והצוואר. אפשר גם על הגב העליון. רצוי לעסות את המקום להחדרה של השמן. כשלא ניתן להפשיט את המטופל מבגדיו, אפשר למרוח את השמן על כף הרגל – בשמן יחדור דרך העור למחזור הדם. 

לאינהלציה – לשים 2 טיפות אקליפטוס, 2 טיפות רבנסרה. 

בעיות ברכיים – לשים שמן נקי מאחורי הברך. השמן תומך במערכת העצבים, טוב לעייפות שרירים, טוב לפצעים וחתכים, להרפס, שלבקת חוגרת, דלקת בכבד, אינסומניה. 

מבחינת גוף – נפש , השמן עובד על תדרים. 

בסינרגיה עם שמן לבנדר בערב – מרדים. 

בסינרגיה עם שמן אקליפטוס ביום – מעורר. 

לשפעת וכאבי ראש נשתמש בלבנדר ובמנתה. 

לחום גבוה - נעסה את הגב עם שמן פלפל שחור – 6 טיפות בתוך 30 מ"ל שמן צמחי. 

למניעת הידבקות במחלות חורף – ערבבו אקליפטוס עם לבנדר ומירחו על עצמכם/ הריחו באופן קבוע.