img

משלוח חינם ברכישה מעל 299ש"ח בדואר רשוםן מתנה על כל רכישה מעל 399 ש"ח

כירומסאז - עיסוי פנים כירומסאז

כירומסאז' פנים

 מדוע נשים וגברים משקיעים זמן וכסף רב בשיפור מראה הפנים? המראה שלנו הוא כרטיס הביקור הבלתי מודפס והוא מותיר חותם על כל מי שאיתו אנו באים במגע. עיסוי פנים הביא למהפכה ביחס הקוסמטיקאיות לתחום הטיפוח. מעבר למסכות ולחומרים שאנו מורחים על העור, העיסוי ממריץ את מערכת הדם בפנים. מערכת הלימפה פועלת לסילוק רעלים ועור הפנים ניזון ביתר קלות בחמצן וחומרי הגנה פנימיים. מי שסובל מבצקות, פיגמנטציה, קמטים זו שיטת הטיפול טבעית המתאימה במיוחד בשבילו. במשך היום מערכת העצבים שלנו עסוקה שעות נוספות בהתמודדות עם מצבי לחץ ואתגרי החיים, השרירים שמתכווצים ראשונים הם שרירי הפנים. הבעיה היא שאנחנו שוכחים להרפות אותם – כך נוצרים קמטים. 
עיסוי הפנים מרפה את השרירים, מותח את העור ושרירי ההבעה נרפים. תנועות ליטוף קלות משרות רגיעה על הפנים והגוף ולאחר הטיפול תראי זוהרת וחיונית. 

העיסוי פועל משפיע על מערכת השרירים, הלימפה ומערכת העצבים:
 
כירומסאז' CHYROMASSAGE 
טכניקת עיסוי המשפיעה בעיקר על מע' השרירים ועוזרת לפתור בעיות כמו: יובש בעור (פתולוגי או בהקשר לגיל), בעיות מיקרו סירקולציה (עור רגיש, קופורוז), קמטים, שינויים במבנה הפנים. 
יעילות השיטה מוכחת ע"י מחקרים רבים ברוסיה, ארצות הברית, גרמניה, ואיטליה. 
בשנת 2004 שיטת כירומסאז' נחשבה למובילה בתחום טכנולוגיות האסטטיקה.
 
ניקוז המולימפטי HEMOLYMPHATIC DRAINAGE
 ללא השפעה על הזרימה הלימפתית אי אפשר לטפל בבעיה העיקרית-הזדקנות העור. 
הטכניקה משפיעה על מע' כלי הדם והלימפה ויעילה בטיפול בבעיות כמו: בצקות, אקנה, שינויים בצבע העור, פיגמנטציה, ירידה בתפקוד מע' החיסון.
 
עיסוי נוירו-סדטיבי NEURO-SEDATIVE MASSAGE 
עיסוי זה משפיע על מע' העצבים המרכזית וההיקפית ועוזר לטפל בבעיות כמו:קמטים, צניחת רקמות. 
כל אחת ממערכות הגוף חשובה, לכן אי אפשר לציין את העדיפות של טכניקה מסוימת