img

משלוח חינם ברכישה מעל 299ש"ח בדואר רשוםן מתנה על כל רכישה מעל 399 ש"ח

כירומסאז - עיסוי ספורטיבי

העיסוי הספורטיבי הוא למעשה עיסוי כללי, אך בעיסוי מסוג זה אנו צריכים להשתמש בתפיסות עמוקות יותר וחזקות בכדי להגיע לאפקט הרצוי מהעיסוי. לפני עבודתינו עם ספורטאים, יש חשיבות עליונה להכרה אנטומית של גוף האדם שלד ושרירים. יש לזכור ששרירי ספורטאים גדולים וחזקים יותר הן בנפח והן במסה משרירי אדם ממוצע, ולכן גדל הצורך שלנו להכיר את השרירים ואת מיקומם המדויק. 

אצל ספורטאים ישנן התקשויות והתכווצויות שרירים הנובעת ממאמץ גופני שהם משקיעים בפעילות הספורטיבית. כשמבחינים בשריר מכווץ ואנו יודעים את פעולתו, מיקומו ותפקידו, אנו יכולים לשחרר את השריר ביתר יעילות. הטיפול יעשה ע"י מתיחת השריר בהתאם למפרק בו הוא מצוי, כאשר השריר נמצא במלוא אורכו ורפוי, ותוך קיבוע המפרק ובידוד השריר (או קבוצת שרירים) הנמתח. ישנן שתי צורות לפגיעת שריר: חבלה (קלה או קשה) ומאמץ יתר. במאמץ יתר נבחין על פי הצטברות יתר של חומצת חלב, דבר המגביל את פעולת השריר לטווח מקסימלי והופעת כאב. 


לשריר מכווץ, העיסוי הוא ספורטיבי ולשריר פגוע המקבל טיפול שיקומי העיסוי הוא רפואי. בכיווץ שרירים הטיפול נעשה ע"י עיסוי ואחר כך מתיחות מתונות וניתן לשלב אמצעי חימום נוספים כגון משחות במהלך הטיפול או אמבטיה חמה, סאונה לפני ואחרי הטיפול. 

במתיחת שרירים וקרע חלקי הטיפול המיידי הוא הנחת קרח על האיבר בכדי למנוע את התפשטות הקרעים ושטפי דם ולהפחתת תהליכי דלקת, לאחר המטופל צריך לנוח. לאחר 3או4 ימים אפשר להתחיל בעיסוי כללי עדין (כדי לזרז את תהליכי בניית סיבי שריר).

 

ריאקציה טיפולית 

תופעה המתרחשת לאחר טיפול בכאב כלשהו ברקמה בה הייתה חסימה כלשהי שגרמה לבעייה כתוצאה מירידה בזרימת הדם. באמצעות הטיפול אנו מחדשים את זרימת הדם לאותה רקמה שהייתה חסומה. מאחר והגוף לא מורגל לזרימת דם סדירה לאיבר הבעייתי, מערכת העצבים התחושתית מזהה את השוני (לאחר שהורגלה בזרימת דם איטית עקב החסימה) ומשדרת כאב. 

תופעה זו יכולה להתרחש תוך 24-48 שעות לאחר הטיפול ויכולה להמשך במקרים קיצוניים בין 72-120 שעות.לאחר תום הריאקציה מושגת הטבה משמעותית בסימטום הכאב המקורי ומצב הרקמה משתפר בצורה משמעותית. אין צורך בטיפול תומך לאחר הריאקציה אך חשוב ביותר להסביר למטופל את התופעה בכדי להכינו למצב זה מראש ולמנוע דאגה מיותרת. 


ריאקציות טיפוליות אלו ניתנות להקטנה בשתי דרכים: 

* קומפרס חם עבור רקמות כגון : שרירים, גידים, רצועות. 

* קומפרס קר עבור רקמות כגון : עצמות, חוליות, מפרקים ועצבים.

 

לנו בטבע בשבילך יש מוצר מעולה שנקרא -אקטי מגי'ק. טוב לקרע בשריר עם כאבים, למרוח את האקי מגי'ק ולעסות מספר דקות עד להחדרה מספר פעמים ביום, ועם יש דלקת מומלץ לקחת את הסידנית-טינקטורה. 

עבור גידים מודלקים, מכווצים, או קרועים : 

מומלץ - במריחה מקומית: שמן שקדים עם שמן מוסקט, לבנדר, קורנית, וגינג'ר (6%). 

בשאלות נוספות צור קשר דרך האתר או 08-8599550 .