img

משלוח חינם ברכישה מעל 299ש"ח בדואר רשוםן מתנה על כל רכישה מעל 399 ש"ח

טיפול באבנים בכליות


אבנים בכליות.. אפשר גם בלי ניתוח!! 

אבנים בכליות- מחלה שמתאפיינת בהימצאות אבן אחת או יותר בכליות ובדרכי השתן. האבנים נוצרות כאשר השתן נהפך לסמיך מדי עקב מלחים שונים בריכוז גבוה בתוכו, דבר הגורם להתגבשות של גבישים העשויים ממינרלים המומסים בשתן הנמצאים בתוך הכליות או בדרכי השתן, הגדלים נעים בין גרגיר לכדור גולף. ככל שהאבן גדולה יותר קיים סיכון רב המאופיין בחסימה של מעבר השתן ולגרום לכאבים המורגשים בצד הבטן התחתונה ובאזור המפשעה. 
חסימה של המעבר לאורך זמן עלולה לגרום לפגיעה חמורה בתפקוד הכליות ומחייבת טיפול מהיר. תסמינים נוספים מעבר לכאב הם: בחילות, הקאות, דם בשתן, צמרמורות וחום במקרים של זיהום. 

דרכי הטיפול כיום: 
טיפול באמצעות גלים על קוליים שתפקידם לפורר את האבנים לגרגירים וכך לצאת דרך השתן החוצה. 
טיפול באמצעות מכשיר דמוי טלסקופ, חודרים דרך צינור השופכה לשלפוחית השתן דרך צינור השופכן אל הכליה, טיפול זה אינו מצריך חיתוך של העור. 
יתוח וחדירה דרך העור במטרה לרסק את האבנים, לרוב שיטה זו נבחרת כאשר האבנים גדולות ואין דרך אחרת. 

לטבע בשבילך יש פיתרון בדרך הטבעית! טיפול יסודי! והחלמה של 100% 
הפיתרון שלנו כולל 3 דברים: 
1. המוצר העיקרי נקרא "גישרי " 
2. והמוצר המשני נקרא URINE RELIEVE 
 3. שינוי תזונה
 
שני המוצרים הם תמציות - אם. (טינקטורה) הגישרי הוא תמצית קליפות פולי קפה באלכוהול. תמצית זו מפוררת את המשקעים שיצרו את האבן. וURINE RELIEVE הוא משתן ומטפל בדלקות שתן. המרכיבים : EQUISETUM , URTICA, ZEAMAYS SOLIDAGO. משתן זה גם מרחיב את השופכן ומסייע להוצאת חלקיקי האבנים שהצטברו. 

את הפורמולות "גישרי" ו-URINE RELIEVE ניתן לרכוש אך ורק בחנות שלנו "ארומה מדיק-טבע בשבילך" אנו ממליצים להתייעץ לפני הטיפול לשם הרכבת תזונה מיוחדת למניעה עתידית של אבנים בדרכי השתן והכליות. אנו עובדים בשיתוף מלא עם ד"ר גליה גבע מומחית לרפואה סינית ונטורופתיה. 
ניתן להתקשר ולקבוע פגישה 08-8599550 או להגיע אלינו הבילויים 14,גדרה 

ישנם סיפורי הצלחה רבים, בינהם הימנעות מניתוח והחלמה מלאה!! 
טפלו בעצמכם בדרך הטבעית! התקשרו עוד היום!