img

משלוח חינם ברכישה מעל 299ש"ח בדואר רשוםן מתנה על כל רכישה מעל 399 ש"ח

אסטמה של העור(אטופיק דרמטיטיס)


אטופיק דרמטיטיס היא שם של מחלת עור הכוללת בתוכה את כל צורות הביטוי והסימפטומים של סימנים לא תקינים על גבי העור. היא יכולה להופיע בכל גיל אך שכיחה יותר אצל ילדים. אסטמת העור יכולה לבוא לידי ביטוי ביובש, גרד, פריחה, אדמומיות, קילופים, קשקשת, פצעונים ועוד ועוד. אצל חלק מהאנשים היא מופיעה באיזורים שונים- בידיים, כפות ידיים, כפות רגליים, בפנים ואף עוברת ממקום למקום, ואצל אנשים אחרים יכולה להתבטא בכל הגוף. ברפואה הקונבנציונאלית אין בדיקה כלשהי המובילה לאבחנה חד משמעית של מחלת אסטמת העור, והיא נקבעת על פי התסמינים בלבד.

אסתמה של העור (אטופיק דרמטיטיס) פוגעת בחולים שונים בצורה שונה, אבל יש כמה מאפיינים כללים: בגיל הינקות, היא מופיעה החל מגיל ששה שבועות ועד גיל 12 שבועות. בגיל זה, המחלה נוטה להתבטא בעיקר באזור הסנטר והלחיים בצורת נגעים אדומים עם קשקשת והפרשה. התינוק סובל מאי שקט ומגיל חצי שנה גם מגרד. בגיל הילדות הפריחה נוטה להופיע בצידי הצוואר, בקפלי המרפק ובקפלי הברך. 

הגורם לאטופיק דרמטיטיס אינו ברור, אך קיימת פעילות גומלין בין רקע אלרגי לבין גורמים סביבתיים. אלרגיה היא תגובה חריגה לחומרים שונים, שאנשים שאינם אלרגיים לא מגיבים אליהם בצורה חריגה (אלרגיה, ביוונית, פירושה "תגובה אחרת" או "תגובה שונה. 

למה לסבול כשיש פתרון- הזמן עכשיו את אחד המוצרים המומלצים שלנו ! 
"טבע בשבילך" מעניקה לך את הטיפול האופטימלי : על פי חומרת המצב.

סבון הרמב"ם - סבון טבעי היפואלרגני מצמחי מרפא פרי משנתו של הרמב"ם. מיוצר בעבודת יד משמן זית, תמציות צמחים ושמנים אתרים. מנקה, מטהר, מוסיף לחות, והגנה לעור. ייבוש הסבון אורך 3-4 שבועות. הסבון מכיל רכיבים טבעיים : שמנים צמחיים, שמנים אתרים טהורים וצמחי מרפא - שמן זית, ינבוט השדה, הדס, מור, לבנדר, עשב לימון, אקליפטוס, ברגמוט. הסבון זוכה להצלחה ולהכרה ברחבי העולם. מומלץ גם לסובלים מ : דלקות עור, פסוריאזיס, סבוריאה, טחורים, פיסורה, דלקות והגיינה נשית, ומתאים גם לתינוקות. 

AROMA FIRST AID - משחה לעזרה ראשונה. קרם שהוא חובה בכל בית לטיפול בעקיצות, כוויות, חתכים ופצעים, תפרחת חיתולים, מכות יבשות, פריחה, אלרגיה, גירודים, אקזמות. הוראות שימוש: למרוח את המשחה על המקום. *במקרים מסויימים של פצעים עמוקים, מומלץ לחבוש את המקום. *טוב גם לסובלים מפיסורה : לרחוץ עם סבון רמב"ם ולמרוח את הקרם במקום. *מקל בכאבים אחרי ניתוח. *לדלקות שתן עם כאבים (בדרך כלל אצל נשים) לרחוץ בטן תחתונה ולמרוח את הקרם כל שעתיים, מומלץ לאחר מקלחת. 

מומלץ לפי הצורך לאחר אמבט. מכיל : גרניום, ברגמוט, לבנדר, אקליפטוס, דבש, פרופוליס, מינרלים מים המלח. קרם ייחודי לעור מגורה ומגרד. מומלץ לסובלים מאטופיק דרמטיטיס- אסטמה של העור. 

ECZA CREAM קרם ייחודי לעור מגורה ומגרד. מומלץ לסובלים מאטופיק דרמטיטיס- אסטמה של העור. מכיל : גרניום, ברגמוט, לבנדר, אקליפטוס, דבש, פרופוליס, מינרלים מים המלח. מומלץ לפי הצורך לאחר אמבט.